Monday, February 13, 2012

hye :)

sebenarnya aku tak ade cerita
tak ada benda pun nak post kat blog ni.
sebab aku lebih suka berdiam diri
diam2 aku pun, aku dah menyusahkan orang.
masalah aku tak besar, simple je, tapi tak bole nak solve
kalau sape2 yang berada di tempat aku pun,
mereka akan melakukan perkara yang sama.
berdiam diri!

sungguh aku mengeluh, i have no idea.
aku lalui hidup aku sebab masa berjalan.
kalau masa berhenti, hidup aku pun berhenti,
sebab aku tak tahu nak buat ape, tak tahu!

sebenarnya, aku tak nak melukai hati sape2 pun,
tapi sebenarnya aku sedang melukai hati orangorangorang!
err, hidup ni tak seindah yang disangka pun,
tak macam dalam drama or novel,
semuanya happy ending, tapi reality sebenar,
everything depends on us.

walau apa pun yang dah jadi or bakal terjadi,
masa tak berhenti, umur aku semakin meningkat,
dunia akan berubah, dan semuanya takkan sama
seperti dulu :)

aku tak nak fikir masalah aku dan aku tak nak
selesaikan masalah aku sebab masa akan membawa 
masalah aku pergi selama2nya.
aku tak nak sedih dan aku tak nak terluka
sebab aku bukan hanya melukai perasaan aku sorang tetapi
melukai hati orang lain juga





No comments:

Post a Comment