Sunday, November 6, 2011

spm

memang sangat terasa kehangatan spm,
tapi belum bersedia pun! haha :)
hope everything will be fine, ieka taknak laa
macam pmr dulu,, ngee seram jer kalau ingat balik!


nanti lepas ni, i will be free for 7 months maybe..
haha, agak2 apalaa jadi duk rumah lama2 kan..
mesti jadi full housewife, and my ummi will goyang kaki..
hahahaha

aku risau, aku takut, gemuruh dengan spm,
at the same time, aku taksabar, sbb aku nak zaman persekolahan
berakhir dan aku tahu yang aku akan sangat merindui 
kenangan itu..aku sedih dan aku gembira..
haha, kalau korang baca msti cakap aku dah sewel..
but yes, i am! aku nak macam tu, tpi aku takut jadi 
macam tu..takperlu nak fahamkan ayat aku, sebab korang
akan merasai perkara yang sama sama dan memang sama :)



No comments:

Post a Comment