Saturday, September 3, 2011

raya 2011..

raya..mstilaa happy kan?
yeah, aku pun happy jugak..
main bunga api, bermaaf-maafan,ziarahmenziarahi..
raya tahun ini memang gelak ketawa sampai
mengalir air mata..auww, keluar ilmu2..
dan raya tahun ini juga membuatkan aku
mengalir air mata kesedihan dan kepahitan..

aku jumpa 'dia'..kitaorang satu kampung, dah sah2laa
jumpa..dan aku jumpa 'girlfriend dia'
memang malang laa kan! then, girlfriend dia
macam nak sindir2 aku pulak..hahahaha..
HELL OOO??? aku kenal 'dia' lagi awal
daripada kau! kalau kau tak nak kena pelangkung
baik kau senyap..cakap macam tak sayang gigi je!
jangan nak tuduh2 orang sembarangan OKAY!

lepas tu aku balik rumah, menyampah tengok drama free..
menyampah dengan sampah!

hari esoknya aku sambung beraya dengan gembiranyaaaa!
whoaaa..
and trial spm is coming :)






No comments:

Post a Comment