Sunday, January 23, 2011

january will going :')


atc, taknak letak pic kucing..
tapi macam comel laa pulak..
comel kan comel kan ?

dedicated to teacher chemistry..
i'm so sorryy..saya mintak maaf..
doing report dengan sangat cincaibocai..
saya tak sempat (alasan!)

! ! ! ! ! ! ! ! !

minggu ni memang bertingkat kerja sekolah
yang kena buat dirumah..
nape cikgu bagi banyak sangat?
tak kesian kat saya ke?

cepat sangat masa berjalan..
rasa macam semalam dalam kelas amik
UPSR..then, got straight A..
syukur yang tidak terhingga..
PMR,,6A2B1C..
i admit that i'm crying..
tapi bila pikir2 balik..ieka sangat bersyukur..
SPM will coming..and i hope it will be nice..

2000- Kid's Castle Kindergarten,BCH, Rawang
2001-2005- SK Taman Desa, BCH, Rawang
2006 - SK Sokor, TM, Kelantan
2007-2009 - SMKA Naim Lilbanat, KB, Kelantan
2010-2011 - SMK Cyberjaya

berpindah randah ieka ni..
sebab pindah *rahsia*
and i hope i will stay at cyber..
i love here..
saya sayang kawankawan saya..
saya sayang boyfrend saya..
saya sayang kelas saya..
selagi tak daftar spm, selagi tu laa peluang
untuk pindah terbuka..my heart will "lupdup lupdup"
bila babah menyebut tentangnya..
tapi semenjak dua menjak ni tidak kedengaran
isu pindahpindah ni..so, okay la tuu.. :)

~ ~ ~ ~ ~

tadikan tengah syok search2 kat google..
then, jumpa laa jubah jubah..lawa :)


banyak sangat teramat pilihan..
haha,, tapi yang ni je laa ieka pamer kat sini..
then, pakai heels..mesti cantek laa !






No comments:

Post a Comment